Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

6 februari 2018

Adore You met Astrid Zwaan..........

Vandaag op het blog van Scrapplezier een design met een Amerikaans formaat te weten 8.5 x 11 inch, voor de meeste scrapbookers is dit een lastig formaat omdat het papier net te klein is. Af en toe vind ik dit juist een heel lekker formaat als je bijvoorbeeld net iets te kort komt aan design papier!!
Voor dit design heb ik de P.S. I Love You collectie, collectables en die-cuts van Kaisercraft gebruikt die heel mooi qua kleur is opgebouwd.


Voor de basis heb ik een stuk wit cardstock gebruikt, afmeting 8.5 x 11 inch, daarop heb in verschillende afmetingen dessin papier bevestigd deze zijn ook in verschillende hoogtes aangebracht. 
De chipboard elementen van Creative Embellisments heb ik bewerkt met acryl verf plus een laagje embossing poeder en met chalk edgers. Bloemen zijn afkomstig uit de Prima Marketing collectie!!
Aan de linkerkant van de basis heb ik een tekst strip bevestigd die je onderaan elk dessin vel vindt.....

Wat snapshot van mijn design.......





Ik heb jullie met dit design willen inspireren om jezelf ook eens uit te dagen om op een ander formaat dan wat je standaard gebruikt te designen, je gaat zien dat je het leuk gaat vinden!!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!!

1 opmerking:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...